Як правильно ввести в експлуатацію будинок?

01.09.2018   

Як правильно ввести в експлуатацію будинок?
Нарешті— завершення будівництва. Залишається останній крок. Після завершення будівництва Вам необхідно звернутися в бюро технічної інвентаризації (БТІ) за отриманням технічного паспорта забудови ділянки.
Фахівці БТІ інспектують житлові і господарські споруди на ділянці і видають технічний паспорт на комплекс будівель.
Щоб запросити інспекцію, Вам необхідно направити в БТІ такий пакет документів:
- Заява;
- паспорт;
- податковий ідентифікаційний код;
- свідоцтво про право власності на земельну ділянку або договір оренди ділянки;
- ескізний план забудови;
- проект житлового будинку - якщо він був розроблений.
Інспектори БТІ вносять параметри спорудженні та як вони розміщені на ділянці.
Отримавши технічний паспорт, Вам необхідно підготувати два примірники декларації: внести в бланки відомості з технічного паспорта. 
Після чого, ви отримуєте в ДАБІ наступні документи:
- два примірники декларації;
- технічний паспорт БТІ в оригіналі;
- завірені у нотаріуса копії свідоцтва про право власності на ділянку або договори оренди.
Документи для реєстрації декларації про введення в експлуатацію Вам необхідно подати особисто. Розгляд декларації в ДАБІ триває 10 днів з моменту подачі заявки. 
При схваленні заявки ДАБІ видає Вам акт готовності до експлуатації об'єкта завершеного будівництва.
Отримавши акт готовності до експлуатації, необхідно нотаріально зареєструвати право власності на збудований об'єкт.
Для цього потрібно подати нотаріусу такий пакет документів:
- затверджену ДАБІ декларацію про введення об'єкта в експлуатацію;
- документи на право власності земельної ділянки;
- технічний паспорт об'єкта.
На підставі цих документів нотаріус вносить відповідний запис до Державного реєстру речових прав та їх обтяжень. Після підтвердження Міністерством юстиції записи в Держреєстрі, нотаріус видає Вам виписку про право власності на об'єкт - в паперовій або електронній формі. 

Замовити зворотній дзвінок